Kære dig

I dag vil jeg lige kort fortælle jer om to ting, som har fyldt en del i mine tanker – og taget en del af min tid.

TRÆNING:

For det første, har Henrik og jeg jo et træningsforløb kørende, som går super! (Og som i kan læse mere om- og få nogle gode fif omkring i indlægget HER)

Dog har vi ikke mødtes så meget i denne uge, grundet travlhed og derfor byder ugen her på stilstand – hvorimod man i forrige uge så resultater rigtig hurtigt. 

MEN, vi har aftalt at genoptage træningen i den kommende uge. Nedenstående har jeg postet to forskellige typer øvelser, som jeg har været rigtig glad for, måske i kan lade jer inspirere af dem?

(Sponsoreret indlæg: vi har indgået en byttehandel om et træningsforløb for blogindlæg og omvendt. )

ØVELSE 1: Hip thrusters/glute bridges: er en rigtig god øvelse for mave, baller og lår. Denne øvelse kan køres på mange forskellige måder, men vi har valgt at bruge en elastik og fokusere på rigtig god opspænding i ballerne helt specifikt.

Vejrtrækningen: Inden du kører øvelsen tager du en dyb vejrtrækning, derefter løfter du numsen fra gulvet og fører hoften så højt op imod loftet som muligt, imens du spænder i mave og lænd. Prøv på den sidste gentagelse at holde hoften oppe i 10 sekunder.

14390661_10153932435621239_7489638185362753714_n

ØVELSE 2: Dips er hovedsageligt en øvelse for tricep. Der kan køres med “hjælpe” vægt hvis det behøves. Vejrtrækning: træk vejret ind på vej ned og pust ud idet du skubber fra og kommer op igen i ret position.

Sørg for ikke at komme for langt ned med skulderne så herfra anbefales det at du rammer 90 grader i skulderen ligesom på billedet. Husk at vær så ret og rank som muligt, hvilket vil sige at du spænder godt op i mave og lænd.

14390632_10153932444761239_7279970912569589344_n

Havde det vildt godt efter træningen i sidste uge og følte mig frisk og sund til forrige fredag.

… Skal seriøst tilbage og gøre mig umage i den kommende uge. Jubi! Er irriteret på mig selv over, at jeg ikke har haft mulighed for at give trænings-processen den samme skalle i denne uge, som i sidste uge, også selvom Henrik har skrevet regelmæssigt og motiveret – uden for træningen… Hvilket har føltes trygt og meget støttende.

14212183_10153914817776239_5548277564166397251_n

HUNDEHVALP: 

Derudover har jeg bestilt en lille hundehvalp, en Toy-puddel, som jeg ikke kan vente med at modtage i næste weekend!

Han skal hedde Mocca og er fra Oslo, Norge.

Glæder mig til at vise jer nogle billeder af ham og jeg – men her får i eet af dem, som hans nuværende ejer har sendt.

14370257_10153932457686239_5149648260903815645_n

Og her er et billede af en masse ting (transport taske til flyvemaskine, hvalpefodder, kødben, en bog om hunde, madskåle, hundehalsbånd, hundesnor, navneskilt etc. etc.) og hans første bamser, som jeg var ude og købe forleden.

OBS. hvis i synes hans race er sød, så følg evt. @mygingerdoodle på Instagram.

14370424_10153932431741239_5819625529636468037_n

God weekend til jer!

Kærlig hilsen

Jasmin